"Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia

"Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia
link : "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia

Baca juga


"Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia


“Sokongan saudara-saudari kepada Najib akan memburukkan lagi keadaan negara tercinta ini. Takkanlah saudara-saudari tidak sedar bahawa dari sebuah negara yang dikagumi dunia, Malaysia sudah jadi negara rasuah pimpinan penjenayah yang diketawakan dunia.”

Demikian petikan surat terbukan Pengerusi Pakatan Harapan, merangkap mantan perdana menteri keempat Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad kepada ahli-ahli UMNO seluruh Malaysia.

Baca dan sebarkan kepada rakan-rakan yang masih tegar menyokong kepimpinan kleptokratik UMNO-BN. Klik link dibawah untuk baca surat

Surat 1    |   Surat 2   |   Surat 3


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia

Sekianlah artikel "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Surat Terbuka" Tun Dr Mahathir Buat Ahli UMNO Seluruh Malaysia dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/surat-terbuka-tun-dr-mahathir-buat-ahli.html

Subscribe to receive free email updates: