Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya

Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya
link : Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya

Baca juga


Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya

Update di tweeter uodate tentang kes buli di UPNM , bongkar punya bongkar! akhirnya ada yang buka mulut dan pecah lubang dalang disebalik perkara yang berlaku .

Sebenarnya laptop yang hilang tu bukan kepunyaan Hairi tapi milik seorang siswa di UPNM yang dipercayai adalah kekasih Hairi . Hilang kawan , sekarang mungkin makwe sudah laa bro !!

Tweet dimuatnaik oleh @Wani menyatakan bahawa laptop itu kepunyaan seorang perempuan .
Jadi kes ini berbaur im the hero have to save princess la . Sampai kawan baik kau sendiri dibunuh hanya kerana perempuan .

Ikuti siri tweet :

Mengikut tweet wani , laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan . Sekarang tengah trauma juga sebab rasa bersalah dengan arwah !

Mungkin makwe si hairi , jadi that girl ngadu pada Hairi .

Selain tweet yang mengesahkan laptop itu adalah kepunyaan seorang perempuan , ada siri tweet lain dari seorang senior yang mengatakan bahawa

Hairi masa zaman sekolah dulu pun suka buli dan samseng . Jadi no wonderla die berani untuk buat tindakan yang diluar kewarasan .

Tapi peliknya , bagaimana rekod kelakuan semasa di sekolah ? tiada catatan disiplinkah di dalam rekod peribadinya ? semuanya menjadi tanda tanya . Apapun kes ini masih dibicarakan dan mengikut update terbaru , 5 rakan yang terlibat jika disabit salah akan dikenakan hukuman gantung sampai mati .

#justice4farhan
#upnm



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rKh4Rp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya

Sekianlah artikel Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bukan Arwah Zulfarhan Yang Curi Laptop , Jadi Siapa Yang Curi Laptop Sebenarnya? Tidak Sangka Dalangnya dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/bukan-arwah-zulfarhan-yang-curi-laptop_43.html

Subscribe to receive free email updates: