Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok

Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok
link : Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok

Baca juga


Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok


KUANTAN: Seramai 21,358 anggota petugas agensi-agensi keselamatan awam di negeri ini bakal membuang undi awal yang ditetapkan esok.

Jurucakap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Pahang berkata, semua anggota keselamatan berkenaan akan membuat pengundian di 68 pusat mengundi awal yang telah ditetapkan di seluruh negeri ini.

Di Daerah ini, seramai 6,158 anggota di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia, Batu 10, Jalan Gambang di sini akan turut terlibat dalam pengundian awal esok bagi kerusi Parlimen Pekan. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok

Sekianlah artikel Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Seramai 21,358 Anggota Petugas Agensi Keselamatan Awam Bakal Undi Awal Di Pahang Esok dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/seramai-21358-anggota-petugas-agensi.html

Subscribe to receive free email updates: