Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar

Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar
link : Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar

Baca juga


Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar


BERA: Anggota Majlis Tertinggi (MT) UMNO Datuk Seri Ismail Sabri optimis sokongan masyarakat luar bandar kepada Barisan Nasional (BN) akan dizahirkan pada 9 Mei ini.

Beliau yang juga calon BN Parlimen Bera berkata masyarakat luar bandar sudah bijak untuk menilai siapakah yang banyak membantu mereka, sama ada menerusi bantuan ekonomi atau kemudahan infrastruktur.

"Kerajaan telah wujudkan pelbagai program untuk melonjakkan ekonomi masyarakat luar bandar? ditambah dengan pemberian Bantuan Rakyat 1Mlaaysia (BR1M).

"Menyedari kepayahan peneroka dan nelayan pada musim tengkujuh, kerajaan wujudkan pula elaun musim tengkujuh. Semua ini bukti keprihatinan kerajaan dan saya yakin mereka tahu siapa yang menjaga mereka sebaiknya," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Ismail Sabri yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) berkata demikian selepas merasmikan Pusat Pengumpulan, Pemprosesan dan Pembungkusan Produk Industri Asas Tani Parlimen Bera di Bandar 32 di sini, hari ini.

Sehubungan itu, beliau menyifatkan dakwaan tsunami Melayu pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) yang diuar-uarkan oleh pembangkang sebagai angan-angan mat jenin kerana perkara itu tidak mungkin berlaku.

"Saya merasakan tsunami Melayu yang berlaku melibatkan orang Melayu yang menyokong pembangkang dan mereka yang masih berada di atas pagar.

"Mereka sudah menyedari bahawa DAP sebenarnya yang berada di belakang pembangkang menyebabkan mereka ini kembali ke BN kerana tidak mahu bersekongkol dengan DAP," katanya. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar

Sekianlah artikel Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Calon BN Parlimen Bera Optimis Sokongan Oleh Masyarakat Luar Bandar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/calon-bn-parlimen-bera-optimis-sokongan.html

Subscribe to receive free email updates: