PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !

PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !
link : PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !

Baca juga


PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !


TEMERLOH: Pakatan Harapan (PH) menerima kejutan apabila  Naib Ketua PKR Cabang Temerloh, Tuan Haji Abdul Rahman Tan Sulaiman atau lebih dikenali sebagai "Cikgu Thar" dan Bendaharinya, Raja Abdullah Raja Jaafar atau "Raja Lanchang" serta pengikut mereka, berikrar memberi sokongan penuh kepada calon Bebas, Khaidir Ahmad pada PRU14 ini. 

Serentak dengan itu, mereka juga menyerahkan Bilik Gerakan Utama PKR Lanchang kepada Khadir untuk dijadikan Bilik Operasi Calon Bebas Tok Gajah itu bagi kerusi Parlimen Temerloh dan DUN Lanchang. 

Difahamkan tindakan tersebut dibuat berikutan mereka tidak berpuasa hari dengan tindakan pucuk pimpinan parti meletakkan "Calon Import" PKR bagi mewakili Pakatan Harapan (PH) di DUN Lanchang. 

Calon PH DUN Lanchang ialah, Abas Awang. Beliau akan ditentang empat penjuru oleh Khaidir (Bebas), Datuk Seri Mohd. Sharkar Shamsudin (BN) dan Hasan Omar (PAS).

Pada PRU13 lalu, calon BN Datuk Seri Mohd. Sharkar Shamsudin menang dengan majoriti 1,127 undi di DUN terbabit. Beliau ketika itu menewaskan calon PKR, Ahmad Nizam Hamid yang mewakili Pakatan Rakyat (PR).

Sementara itu Khaidir Ahmad amat gembira dengan senario terbaru ini. 

"Sebagai tanda penghargaan dan terima kasih, saya menghadiahkan "TANJAK" kepada mereka berdua. Semoga Allah terus mempermudah segala urusan berkempen, membuka hati pengundi dan memperluaskan jalan menuju kemenangan. Yakinlah bahawa kuasa Allah SWT mengatasi segala-galanya", kata kenyataan facebook Khaidir. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas !

Sekianlah artikel PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PKR Temerloh Runtuh, Naib Ketua & Penyokong "Ikrar" Sokong Calon Bebas ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/pkr-temerloh-runtuh-naib-ketua.html

Subscribe to receive free email updates: