Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !

Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !
link : Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !

Baca juga


Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !


KUALA LUMPUR: Tiga ahli Amanah dari Kedah hari ini menuduh Presiden Mohamad Sabu terlibat dengan hubungan luar nikah, memberi tempoh masa 36 jam kepada ahli politik veteran itu untuk menjelaskan kandungan satu perbualan kurang sopan dan 2 rakaman audio.

Jurucakap mereka, Rizal Bakar berkata, beliau menerima rakaman audio dan tangkap layar perbualan WhatsApp itu kira-kira seminggu lalu, di mana ia ditinggalkan di cermin depan keretanya.

“Saya mahu dia jawab benar atau tidak. Apa sahaja jawapannya, kami akan buat satu lagi sidang media dalam tempoh masa 36 jam,” katanya kepada pemberita.

Perbualan WhatsApp itu didakwa berlaku pada Julai tahun lepas.

Dalam satu reaksi segera, Mohamad tidak terkejut dengan dakwaan itu.

“Ini berlaku setiap pilihan raya umum. Mereka akan sentiasa ada sesuatu yang menentang saya. Tetapi ia tidak menghentikan azam saya untuk mendesak perubahan kerajaan,” katanya.

Mengatakan Mohamad Sabu idolanya, Rizal berkata dia tidak menuduh Mat Sabu terlibat dalam skandal seks, cuma mahu dia menjawab perkara ini.

Rizal juga enggan menjawab sama ada dia sudah bersemuka dengan idolanya itu tentang bahan itu.

Rizal mengelak soalan media tentang identiti wanita dalam perbualan WhatsApp itu, cuma berkata dia akan menghubungi pemberita dan berjanji akan memberikan rakaman audio kepada mereka.

Sementara itu, Mohamad berkata dia akan merujuk perkara itu kepada peguam untuk tindakan lanjut.

Dia juga tidak mengenali 3 individu yang menganjurkan sidang media itu.

“Mungkin saya dalam kalangan penarik orang ramai di perhimpunan Pakatan Harapan, jadi musuh saya tak boleh tahan,” katanya. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi !

Sekianlah artikel Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mat Sabu Tidak Kisah Selepas Ahli Amanah 'Pamer' Perbualan Seksi ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/mat-sabu-tidak-kisah-selepas-ahli.html

Subscribe to receive free email updates: