Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !

Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !
link : Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !

Baca juga


Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !


KUANTAN: Presiden Amanah, Mohamad Sabu berkata, gabungan pembangkang tetap meneruskan hasrat mereka menghapuskan GST dalam tempoh 100 hari jika mereka berjaya memenangi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

"Cukai ini hanya menyusahkan rakyat, semua rakyat dikenakan GST tidak kira mereka itu kaya atau miskin semua kena cukai.

"Inilah yang kita (pembangkang) akan betulkan apabila kita menang pada 9 Mei ini, kita akan hapuskan GST seperti yang kita umumkan dalam manifesto, maknanya dalam tempoh 100 hari kita hapuskan GST dan kita akan susun semula sistem percukaian negara,'' katanya ketika berucap pada Siri Jelajah Pakatan Pembangkang di sini tanpa menjelaskan apa maksud susun semula sistem cukai itu.

Yang turut hadir, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail; Pengerusi PPBM, Tun Dr. Mahathir Mohamad; Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Pengerusi DAP negeri, Leong Ngah Ngah.

Sementara itu, Tun Dr.Mahathir ketika berucap turut mengulangi tuduhan terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menerima derma RM2.6 bilion dan isu sabotaj terhadap pesawat peribadinya.

Katanya, kerajaan pimpinan Najib bukan lagi menjaga kepentingan rakyat, tapi lebih kepada menjaga kepentingan peribadi.

Tun Dr. Mahathir juga dilihat mempersendakan keperibadian Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dengan mendakwa beliau sebagai pembohong dan munafik. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari !

Sekianlah artikel Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mat Sabu: Pakatan Harapan Akan Hapus GST Dalam Masa 100 Hari ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/mat-sabu-pakatan-harapan-akan-hapus-gst.html

Subscribe to receive free email updates: