Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !

Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !
link : Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !

Baca juga


Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !


KUANTAN: Tun Dr. Mahathir Mohamad menyelar keperibadian Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dengan mengatakan tokoh politik itu sebagai seorang yang munafik apabila didakwa menjalin kerjasama dengan UMNO.

Pengerusi Pakatan Harapan (PH) itu berkata, Abdul Hadi sebelum ini mengkafirkan UMNO dan turut menjalin kerjasama politik bersama DAP yang disebut sebagai tahaluf siyasi.


"Dulu beliau marah UMNO dan kafirkan parti itu namun sekarang kata tidak pernah kafirkan UMNO pula sedangkan di Terengganu masih wujud senario itu.

"Kita lihat Abdul Hadi banyak berbohong, mungkir janji dan khianati amanah. Beliau umpan semata-mata untuk undi dengan kata kalau tidak masuk Pas maka kafir," katanya ketika berucap pada Sesi Santai Negarawan di Felda Bukit Goh, di sini hari ini. #sumber




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik !

Sekianlah artikel Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kerjasama 'PAS-UMNO', Mahathir Dakwa Hj.Hadi Seorang Munafik ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/kerjasama-pas-umno-mahathir-dakwa.html

Subscribe to receive free email updates: