Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar

Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar
link : Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar

Baca juga


Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar


PEKAN: Calon PKR bagi kerusi Parlimen Langkawi, Tun Dr. Mahathir Mohamad menegaskan beliau bercakap benar berhubung dakwaan pesawat sepatutnya membawanya ke Pulau Langkawi disabotaj pihak tertentu.

Sehubungan itu, Pengerusi Pakatan Harapan (PH) itu meminta beliau dituduh di mahkamah berhubung dakwaannya itu.

“Dakwa saya di mahkamah, saya tiada berita tidak benar apa yang saya cakap benar,” katanya ketika ditemui pem-berita selepas mengadakan pertemuan dengan calon dan jentera PKR bagi kerusi dalam Parlimen Pekan di sini hari ini.

Yang hadir sama, bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainudin.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas siasatan terhadapnya yang dibuat mengikut Akta Antiberita Tidak Benar 2018.

Semalam, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mazlan Lazim berkata, Mahathir disiasat mengikut Akta Antiberita Tidak Benar 2018 berhubung dakwaan pesawat sepatutnya membawa beliau ke Pulau Langkawi, Kedah, disabotaj pihak tertentu.

Mazlan berkata, kes itu adalah salah satu daripada lapan kertas siasatan yang dibuka pihaknya membabitkan pel-bagai kesalahan sepanjang kempen Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) seja Sabtu lalu. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar

Sekianlah artikel Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu Sabotaj Pesawat, Tun Mahathir Mendakwa Beliau Bercakap Benar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/isu-sabotaj-pesawat-tun-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: