Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA

Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA
link : Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA

Baca juga


Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA


KUANTAN: Calon PAS Parlimen Kuantan Sulaiman Md Derus berjanji akan angkat isu masalah parkir Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) yang sekian lama membelenggu sebahagian besar warga Kuantan dan orang ramai yang berkunjung ke sini.

Beliau yang hadir ke lokasi untuk melihat sendiri situasi di mana banyak kenderaan awam terpaksa diletakkan tepi jalan utama yang menyebabkan risiko disaman oleh pihak berkuasa.

"Sekiranya saya menang, saya akan bawa perkara ini ke atas dan cuba selesaikan seberapa cepat yang mungkin", katanya.

Sulaiman akan berhadapa tiga penjuru dengan penyandang dua penggal kerusi parlimen itu, Fuziah Salleh PKR (PH) dan calon BN Datuk Andrew Wong Kean Hwee.

Pada PRU13 lalu, Fuziah menang kerusi Parlimen Kuantan menewaskan calon BN, Mohammed Suffian Awang dalam pertandingan dua penjuru dengan majoriti 4,515 undi. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA

Sekianlah artikel Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Calon PAS Kuantan Berjanji Untuk Angkat Isu Masalah Parkir HTAA dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/calon-pas-kuantan-berjanji-untuk-angkat.html

Subscribe to receive free email updates: