Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin

Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin
link : Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin

Baca juga


Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin


MARAN: Calon BN DUN Luit, Nurhidayah Shahaimi tidak menjadikan dirinya yang masih pantang bersalin sebagai halangan untuk menjalankan kempen PRU14.

Nurhidayah baru selesai bertarung nyawa untuk melahirkan zuriat kedua, selepas perkahwinannya pada tahun 2015. Namun, semangat juangnya untuk turun padang  berkempen bersama masyarakat di kawasan inis semata-mata untuk meraih undi dan mempertahankan DUN Luit yang dimenanginya pada PRU13 haruslah dipuji.

DUN Luit menyakiskan pertembungan tiga penjuru antara beliau selaku penyandang, calon PAS Mohd Soffian Abd Jalil dan calon PH Rosli Amin.

"Alhamdulillah, kita akan buat kerja berdasarkan perancangan-perancangan kita sebelum ini. Banyak isu-isu dan masalah-masalah yang disuarakan oleh masyarakat setempat telah pun kita selesaikan", katanya ketika ditemubual oleh TV3 hari ini.

Beliau juga berkata,  masalah dari segi insfrastruktur, pembangunan, isu-isu tanah, isu kebajikan rakyat, ekonomi dan peluang-peluang kepada mereka yang memerlukan bantuan dari segi orang muda, wanita dan sebagainya telah dapat diselesaikan.

"Kita akan meneruskan perjuangan sebelum ini, untuk kita sama-sama membela nasib  masyarakat setempat dalam DUN Luit ini. Jadi saya merayulah kepada semua pengundi dalam DUN Luit  untuk undi Barisan Nasional di sini dan semua calon BN yang bertanding pada PRU14 ini.. Saya harapkan sokongan dari pengundi untuk kali ini", tambahnya lagi.

Semoga keazaman Nurhidayah ini dapat dijadikan contoh kepada calon-calon lain terutamanya calon wanita  dalam menjalankan kempen PRU-14 yang masuk hari keempat sekarang ini. #PDO




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin

Sekianlah artikel Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Calon BN DUN Luit Terus Kempen, Walau Pum 'Belum Habis' Pantang Bersalin dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/calon-bn-dun-luit-terus-kempen-walau.html

Subscribe to receive free email updates: