Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti

Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti
link : Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti

Baca juga


Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti


KLUANG: Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein secara peribadi tidak bersetuju dengan tindakan memotong wajah pemimpin seperti yang berlaku di Ayer Hitam, dekat sini.

Menurutnya, walaupun melanggar syarat dan peraturan yang ditetapkan, tindakan seperti itu amat tidak wajar dilakukan sama ada melibatkan pemimpin kerajaan atau pembangkang.

“Saya pun tak suka, saya pun tak setuju. Saya tak tahu pihak berkuasa tempatan atau Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang memotong gambar itu.

“Tak kira sama ada pemimpin mereka atau kita dan walaupun langgar undang-undang dan peraturan saya rasa tindakan itu tak wajar. Kalau sepanduk itu tak sesuai turunkannya, nak potong-potong gambar ini tak kena,” katanya.

Beliau yang juga Menteri Pertahanan berkata demikian ketika menghadiri Program Santai Bersama Orang Asli di Kampung Orang Asli Berasau di Kahang, dekat sebentar tadi.

Yang turut hadir, calon Barisan Nasional (BN) di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kahang, R. Vidyananthan. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti

Sekianlah artikel Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hishammuddin: Saya Tidak Setuju Tindakan "Potong Gambar" Mana-Mana Pemimpin Parti dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/hishammuddin-saya-tidak-setuju-tindakan.html

Subscribe to receive free email updates: