Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !

Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !
link : Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !

Baca juga


Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !


BERA: Penyandang kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) daripada Barisan Nasional (BN) yang tidak terpilih untuk bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) diminta supaya terus membantu calon baharu yang terpilih menggantikan mereka.

Ahmad Zahid berkata demikian pada sidang media selepas merasmikan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bera di sini. hari ini. Turut hadir Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob, Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang juga penyandang kerusi Parlimen Bera, Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Noor Rashid Ibrahim dan Ketua Polis Pahang Datuk Seri Rosli Ab Rahman.

Beliau seterusnya mengingatkan penduduk di Parlimen Bera untuk terus memberi sokongan kepada Ismail Sabri dan dua wakil rakyat BN di dua DUN iaitu Guai menerusi Datuk Seri Norol Azali Sulaiman dan Kemayan, Datuk Mohd Fadil Osman dan merampas kembali DUN Triang daripada DAP.

Ahmad Zahid juga memberi aku janji untuk memenuhi permintaan penduduk Triang yang mahukan supaya balai polis di situ diwujudkan semula, jika BN mendapat mandat daripada penduduk Triang pada PRU14. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu !

Sekianlah artikel Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zahid: Penyandang BN Yang Tidak Terpilih Di Minta Terus Membantu Calon Baharu ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/zahid-penyandang-bn-yang-tidak-terpilih.html

Subscribe to receive free email updates: