Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini

Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini
link : Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini

Baca juga


Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini


KUALA LUMPUR:  Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar Datuk Seri Jamal Md Yunos hari ini berkata beliau tidak akan bertanding untuk kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri pada pilihan raya umum kali ini.

Jamal berkata beliau mendapat cadangan untuk bertanding di kawasannya atau kawasan lain tetapi beliau memilih untuk tidak bertanding.

Sebaliknya, beliau akan bersama-sama jentera Barisan Nasional (BN) dalam membantu calon-calon BN, katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya hari ini berhubung dakwaan penggunaan akaun palsu media sosialnya.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan hari pengundian pada 9 Mei manakala penamaan calon pada 28 April.

Terdahulu, Jamal yang juga Pengerusi Gabungan NGO 1Malaysia membuat laporan polis berkaitan fitnah isu perkauman yang disebarkan di media sosial menggunakan akaun Facebook palsu nama beliau. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini

Sekianlah artikel Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jamal Yunos "Umum" Beliau Tidak Akan Bertanding Pada PRU-14 Kali Ini dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/jamal-yunos-umum-beliau-tidak-akan.html

Subscribe to receive free email updates: