UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam

UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam
link : UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam

Baca juga


UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam


JERANTUT: Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Jerantut hari ini, membuat laporan polis berhubung kejadian mencurah cat hitam di papan iklan Barisan Nasional (BN) yang memaparkan wajah Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di sini.

Setiausahanya Ahmad Nizam Mohd Hassan berkata beliau menyedari papan tanda yang terletak di persimpangan jalan masuk kawasan perindustrian Jerantut disimbah cat berkenaan pagi tadi.

"Papan iklan itu baharu dinaikkan kira-kira dua minggu lalu, iaitu selepas perdana menteri mengumumkan manifesto BN. Kami kesal dengan kejadian ini kerana ia menjatuhkan imej perdana menteri.

"Kami tidak menuduh sesiapa, namun kami mahu siasatan dijalankan supaya kejadian serupa tidak berleluasa pada saat-saat kita mahu berhadapan pilihan raya," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jerantut di sini, hari ini.

Ahmad Nizam menambah semua pihak seharusnya berpolitik secara matang dan menghormati perbezaan antara satu sama lain dan tidak melakukan perbuatan itu yang boleh disifatkan sebagai provokasi murahan. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam

Sekianlah artikel UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel UMNO Jerantut "Lapor Polis" Kes Papan Iklan Di Simbah Cat Hitam dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/umno-jerantut-lapor-polis-kes-papan.html

Subscribe to receive free email updates: