Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !

Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !
link : Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !

Baca juga


Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !


PETALING JAYA: Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menepis Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor sebagai mengarut, berhubung dakwaan petugas PAS mengambil “pil kuda” semasa pilihan raya umum ke-13.

Beliau menyarankan setiausaha agung Umno itu membuat laporan polis jika ada bukti petugas parti Islam itu mengambil pil kuda 5 tahun lalu.

“PAS kesal dengan tuduhan liar yang tidak berasas itu. Petugas seluruh negara bekerja keras siang malam bagi menumbangkan Umno-BN dan memenangkan PAS atas rasa tanggungjawab, bukan seperti yang dituduh,” katanya.

Beliau menjawab laporan yang mengatakan Tengku Adnan mendakwa petugas PAS mampu bekerja berterusan tanpa tidur selama 2-3 hari kerana “pil kuda”.

Tangku Adnan berkata demikian kejadian itu diketahuinya ketika berdepan calon PAS ketika itu, Husam Musa, di Putrajaya.

Tuan Ibrahim berkata pasukan undang-undang PAS akan mengkaji kenyataan Tengku Adnan itu dan seterusnya mengemukakan cadangan tindakan yang boleh diambil terhadapnya.

“Sebarang gangguan dan fitnah hanya akan menambahkan semangat juang dikalangan petugas parti,” katanya. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut !

Sekianlah artikel Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tuan Ibrahim: Peguas PAS Ambil Pil Kuda, Ku Nan Jangan Mengarut ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/tuan-ibrahim-peguas-pas-ambil-pil-kuda.html

Subscribe to receive free email updates: