Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !

Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !
link : Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !

Baca juga


Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !


PETALING JAYA: Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang optimis PAS mampu menawan Kedah melihat kepada kekuatan jenteranya.

Hadi berkata PAS Kedah mempunyai akar umbi yang kuat dengan jumlah cawangan sekitar 1,200 dan ahli sekitar 170,000 orang, iaitu yang terbanyak dan teramai di negeri itu.

“Kita berpijak di landasan betul…PAS miliki akar umbi yang kukuh,” katanya.

Beliau mengingatkan gabungan pembangkang dulu, Pakatan Rakyat, bersama-sama DAP dan PKR, mampu menawan Kedah pada 2008 kerana sumbangan jentera PAS.

“PKR dan DAP tumpang jentera PAS, sekarang kita ambil semula jentera itu dan kita ada kekuatan yang lebih mantap,” katanya. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah !

Sekianlah artikel Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hadi: Ahli PAS Paling Ramai, Tidak Mustahil Untuk Menawan Kedah ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/hadi-ahli-pas-paling-ramai-tidak.html

Subscribe to receive free email updates: