Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR

Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR
link : Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR

Baca juga


Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR


KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR, Tian Chua menghentikan spekulasi akan meninggalkan parti itu dengan mengesahkan beliau akan terus bersama PKR.

“Saya tidak kata saya keluar parti. Saya yakin dengan perjuangan ini dan saya sudah bersama parti ini lebih 20 tahun, sejak saya muda lagi hingga sekarang,” katanya pada sidang media di Selayang, sebentar tadi.

Bekas Ahli Parlimen Baru itu berkata, beliau tiada masalah jika tidak dicalonkan pada pilihan raya umum ke-14 dan bersedia membantu calon yang akan bertanding di Parlimen Batu.

“Saya amat komited dengan parti. Saya percaya pimpinan PKR ada kebijaksanaan untuk memilih calon di Parlimen Batu. Saya seorang reformis.

“Saya tidak ada masalah jika tidak dicalonkan, saya kekal berkempen, tetapi saya rasa amat diperlukan di kawasan pusat. Jika tidak bertanding di Batu, saya tetap memainkan peranan dalam parti.” #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR

Sekianlah artikel Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tian Chua "Nafi" Spekulasi Keluar Parti, Akan Terus "Kekal" Bersama PKR dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/tian-chua-nafi-spekulasi-keluar-parti.html

Subscribe to receive free email updates: