Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang

Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang
link : Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang

Baca juga


Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang


BERA: Tindakan pembangkang memainkan isu UMNO sebuah pertubuhan haram menunjukkan mereka tidak yakin untuk menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, usaha berkenaan adalah sia-sia kerana ia tidak akan menjejaskan UMNO yang merupakan parti yang sah di sisi undang-undang.

“Mereka ini (pembangkang) tidak yakin untuk menang menentang BN sebab itulah ini menjadi peluang terakhir mereka menggunakan isu untuk mengharamkan UMNO ini,” katanya dalam sidang akhbar selepas melakukan tinjauan mesra di Pekan Sehari Kerayong di sini hari ini. #sumber




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang

Sekianlah artikel Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ismail Sabri: Isu haramkan UMNO, Pembangkang Tak Yakin Menang dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/ismail-sabri-isu-haramkan-umno.html

Subscribe to receive free email updates: