"Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan

"Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan
link : "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan

Baca juga


"Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan


BENTONG: Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata pertukaran kerusi antara MCA dan UMNO untuk ditandingi pada pilihan raya umum ke-14 (PRU) ini diputuskan atas semangat setiakawan dalam Barisan Nasional (BN). Beliau berkata keputusan itu juga dibuat juga dengan mengambil kira potensi calon dan parti untuk merampas semula kerusi itu daripada pembangkang.

Liow berkata demikian selepas mengesahkan MCA akan bertanding di kerusi Parlimen Ampang dan sebagai ganti UMNO yang bertanding di kerusi tersebut pada PRU13 diberikan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak yang sebelumnya ditandingi MCA.

"Tukar kerusi biasa yang paling penting kita ada petunjuk wakil dari parti mana ada potensi lebih besar untuk menang di kawasan itu.

"Kalau kita yakin bahawa UMNO boleh menang di sesuatu kawasan, kita boleh bincang berhubung pertukaran kerusi dan begitu juga jika sebaliknya," katanya pada sidang media selepas merasmikan Galeri Karak di sini, hari ini.

BN Wilayah Persekutuan hari ini mengumumkan calon UMNO Adnan Abdul Seman, seorang peguam yang juga muka baharu akan bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak, kerusi yang sebelum itu adalah kuota MCA. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan

Sekianlah artikel "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Pertukaran Kerusi" Antara MCA & UMNO Atas Semangat Setiakawan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pertukaran-kerusi-antara-mca-umno-atas.html

Subscribe to receive free email updates: