Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi

Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi
link : Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi

Baca juga


Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi


KUANTAN: Mayat mangsa lemas di sungai Kampung Pasir Kubur, Sungai Lembing pagi semalam sudah ditemui tengahari tadi.

Operasi menyelamat yang diketuai oleh Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pahang telah pun dihentikan sekitar jam 2.00 petang.

Kejadian lemas ini adalah yang kedua berlaku pada bulan yang sama. 

Pada 1 April lalu, dua rakan mati lemas selepas dihanyutkan arus di lokasi  ini.


Mangsa Muhammad Ikhbal Abu Bakar Chandran, 24, dan Dola Kamarudin, 32, dihanyutkan arus sungai yang datang secara mendadak sebelum hilang dihanyutkan arus deras. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi

Sekianlah artikel Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mayat "Mangsa Lemas" Di Sungai "Kampung Pasir Kubur" Di Temui Tengahari Tadi dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/mayat-mangsa-lemas-di-sungai-kampung.html

Subscribe to receive free email updates: