Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !

Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !
link : Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !

Baca juga


Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !


BERA: Bekas orang kuat Ahli Parlimen Bera, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob iaitu Mohamed Jidi Yaakob bakal bertanding atas tiket Pakatan Harapan (PH) di kerusi DUN Kemayan pada Pilihanraya Umum Ke-14 tidak lama lagi.

Nama beliau telah diumumkan oleh Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) baru-baru ini.

Beliau yang cukup popular dengan nama "Mat Jidi" dikhabarkan akan menjadi calon BN pada PRU12, namun tempatnya telah diberikan kepada Mohd Fadil Osman. Namun, Mat Jidi terus memberikan sokongan bagi memastikan kemenangan BN ketika itu.

Mat Jidi  dilihat amat popular di warga Felda di kawasan ini terutamanya ahli-ahli UMNO. Ini kerana beliau pernah menjadi Ketua Penerangan UMNO Bera yang membantu kemenangan Ismail Sabri dalam PRU sebelum itu. 

Nampaknya, kerusi Parlimen Bera juga "panas" dengan perkembangan terbaharu ini. Tambahan pula Ismail hanya menang tipis pada PRU13 lalu sebenarnya. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan !

Sekianlah artikel Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mat Jidi, "Orang Kuat" Ismail Sabri Tanding Tiket PH Di DUN Kemayan ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/mat-jidi-orang-kuat-ismail-sabri.html

Subscribe to receive free email updates: