Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh

Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh
link : Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh

Baca juga


Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh


TEMERLOH:  Seorang lelaki maut selepas kenderaan pacuan empat roda yang dipandunya berlanggar dengan sebuah lori di Jalan Lanchang Permai, Lanchang di sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah ACP Zundin Mahmood berkata kejadian 2.30 petang itu dipercayai berlaku semasa Muhammad Suffian Makri, 40, dalam perjalanan dari Felda Lakum ke Pekan Lanchang di sini.

"Sebaik tiba di tempt kejadian, satu daripada tayar Mitsubihi Pajero yang dipandu mangsa pecah menyebabkannya terbabas lalu melanggar tayar belakang lori dari arah bertentangan.

"Kenderaan itu kemudian merempuh pokok kelapa sawit yang berada di bahu jalan. Mangsa meninggal dunia di tempat kejadian akibat tercampak keluar dari kenderaan itu," katanya di sini.

Mangsa berasal dari Kampung Mempateh, Lanchang dan mayatnya dihantar ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah di sini untuk bedah siasat. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh

Sekianlah artikel Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Maut, Kenderaan Pacuan Empat Roda Rempuh Lori Di Temerloh dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/lelaki-maut-kenderaan-pacuan-empat-roda.html

Subscribe to receive free email updates: