Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April

Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April
link : Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April

Baca juga


Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April


KUANTAN: Majlis Pengisytiharan Calon Pilihan Raya Umum Ke-14, Gagasan Sejahtera Pahang akan diadakan di Padang Awam Taman Cenderawasih dekat sini pada 19 April ini. (klik poster)

PAS dijangka akan bertanding hanpir kesemua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan parlimen di negeri ini. 

Sebelum ini pada Majlis Amanat Pilihanraya "PAS Terjau Pahang" di lokasi yang sama minggu lalu, Presiden PAS Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang ada mengumumkan salah seorang calon PAS yang akan diberi tanggungjawab bertanding di kerusi Parlimen Indera Mahkota, iaitu Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi.

Difahamkan, PAS akan menampilkan ramai calon muka baharu terutamanya dari kalangan muslimat untuk pilihan raya umum kali ini. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April

Sekianlah artikel Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Majlis Pengisytiharan Calon PRU14 "Gagasan Sejahtera Pahang" Pada 19 April dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/majlis-pengisytiharan-calon-pru14.html

Subscribe to receive free email updates: