Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud

Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud
link : Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud

Baca juga


Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud


KUANTAN: Menjadikan nombor telefon milik seorang kerabat diraja Pahang yang meninggal dunia sebagai umpan untuk penawaran darjah kebesaran Pahang yang tidak wujud.

Taktik itu didedahkan polis selepas penahanan dua suspek berhubung penjualan darjah kebesaran Pahang yang membawa gelaran Datuk dan Datuk Seri di laman sosial Facebook baru-baru ini.

Timbalan Ketua Polis negeri, Datuk Jamaludin Kudin (foto) berkata, suspek lelaki dan wanita itu juga mengaku sebagai ahli kerabat ketika membuat penawaran darjah kebesaran berkenaan.

"Siasatan mendapati kedua-duanya baru bermula dalam kegiatan berkenaan sebelum ditahan polis dan tidak ada individu yang menjadi mangsa setakat ini.

"Bagi meyakinkan orang ramai, mereka menyamar sebagai kerabat Pahang dan menggunakan nombor telefon salah seorang kerabat yang sudah meninggal dunia,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menutup Kursus Induksi Menunggang Motosikal Pasukan Lesen B2 Unit Rondaan Bermotosikal (URB) dan Penyerahan Motosikal URB Kontinjen negeri di sini hari ini.

Akhbar sebelum ini melaporkan, seorang suspek wanita berusia 39 tahun ditahan di Kuala Lumpur pada 2 Februari lalu dan seorang suspek lelaki, juga di ibu negara, Isnin lalu bagi membantu siasatan. #sumber



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud

Sekianlah artikel Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Umpan Nombor Telefon Kerabat Pahang "Jual Darjah Kebesaran" Tidak Wujud dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/umpan-nombor-telefon-kerabat-pahang.html

Subscribe to receive free email updates: