Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !

Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !
link : Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !

Baca juga


Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !


KUALA LUMPUR: Bilionair negara Tan Sri Robert Kuok menafikan tuduhan pihak tertentu yang mendakwa beliau cuba menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan menyalurkan dana kepada portal berita pro parti pembangkang, Malaysian Insight.

Menerusi kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh pejabatnya hari ini, Kuok dengan tegas menafikan dakwaan tiga artikel yang disiarkan menerusi blog Malaysia Today iaitu Pembiayaan Sulit Malaysia Insight dan Robert Kuok mahu Cina memerintah di Malaysia pada 21 Februari serta Peluang terakhir Robert Kuok untuk menukar kerajaan pada 23 Februari.


“Kuok masih mempunyai semangat dan jati diri sebagai seorang warganegara dan tidak akan pernah melupakan jasa pemimpin terdahulu yang banyak membantunya sehingga berjaya,” katanya.

Menurut siaran akhbar itu, Kuok menafikan bahawa beliau telah menaja dan membiayai portal The Malaysian Insight dan pakatan pembangkang dengan tujuan menggulingkan kerajaan BN ketika ini. #sumber




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN !

Sekianlah artikel Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Robert Kuok "Nafi" Tuduhan Salur Dana Untuk Jatuhkan Kerajaan BN ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/robert-kuok-nafi-tuduhan-salur-dana.html

Subscribe to receive free email updates: