Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!

Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!
link : Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!

Baca juga


Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!


KUANTAN: "Individu yang menerima tawaran atau mempunyai maklumat berkaitan penjualan darjah kebesaran Pahang diminta membuat laporan polis," kata Setiausaha Kerajaan Negeri Pahang Datuk Seri Muhammad Safian Ismail.

Beliau berkata ia bagi membantu siasatan pihak polis dalam penjualan darjah kebesaran itu khususnya yang melibatkan tawaran secara lisan.

"Individu yang menawarkan darjah kebesaran melalui media sosial mudah dikesan, cuma kita memohon bantuan daripada mereka yang dihubungi secara lisan atau secara sembunyi," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Muhammad Safian berkata kerajaan negeri juga ada membuat laporan polis berkaitan perkara itu berdasarkan kes yang diketahui di media sosial.

Baru-baru ini, polis menahan empat individu termasuk seorang wanita bergelar Datin berhubung penjualan darjah kebesaran Pahang termasuk yang membawa gelaran 'Datuk' dan 'Datuk Seri' yang tidak wujud.

Mereka yang ditahan sekitar Kuala Lumpur dan Melaka difahamkan mengiklankan penjualan itu di media sosial dengan harga anggaran antara RM180,000 hingga RM400,000. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran!

Sekianlah artikel Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Safian: Lapor Polis Jika Ada Terima Tawaran Jualan Darjah Kebesaran! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/safian-lapor-polis-jika-ada-terima.html

Subscribe to receive free email updates: