Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?

Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ? - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?
link : Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?

Baca juga


Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?


KUANTAN: Ketua Penerangan PAS Pusat yang juga Ahli Parlimen Temerloh, Ustaz Nasruddin Hassan dilaporkan akan bertanding di Indera Mahkota pada PRU14 ini. 

Angin bertiup kencang mengatakan beliau akan berpindah  ke Parlimen Indera Mahkota semakin kuat kedengaran sekarang ini.

Malahan, PAS Kawasan Indera Mahkota juga sudah mempromosikan kain rentang tertera gambar beliau sempena sambutan Tahun Baharu Cina baru-baru ini.

Umum mengetahui, Nasaruddin menang di Temerloh pada PRU13 lalu kerana sokongan penuh dari kalangan penyokong Pakatan Rakyat (PR) terutamanya kaum Tionghua, Malah, PR bukan sahaja berjaya menawan DUN Mentakab dan DUN Kuala Semantan, malah turut memenangkan beliau bagi kerusi parlimen Temerloh itu sendiri.

Mungkin, dek kerana melihat dua DUN berkenaan yang diwakili DAP dan AMANAH kini berada dalam Pakatan Harapan (PH) maka Nasruddin terpaksa meninggalkan kerusi tersebut untuk bertanding di Indera Mahkota.

Apapun, jika ini berlaku maka ia sudah pasti akan memanaskan lagi kerusi parlimen Indera Mahkota yang menangi oleh Dato' Fauzi Abdul Rahman dari Parti Keadilan Rakyat (PKR). Pertembungan tiga penjuru sudah pasti dapat disaksikan, dan ia memberi tamparan hebat kepada PKR sendiri, begitu juga UMNO BN sebenarnya.  

Benarkah Nasruddin akan bertanding di kerusi Parlimen Indera Mahkota pada PRU14 ini?. Segalanya masih belum terjawab lagi sebenarnya. sama-sama kita nantikan. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ?

Sekianlah artikel Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Panas: Nasruddin Hassan Tanding Kerusi Parlimen Indera Mahkota ? dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/panas-nasruddin-hassan-tanding-kerusi.html

Subscribe to receive free email updates: