Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !

Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !
link : Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !

Baca juga


Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !


KUANTAN: Orang ramai terutamanya pengundi atas pagar yang ditemui di kawasan Parlimen Kuantan bersetuju jika UMNO terus kekal bertanding, maka calon popular yang paling sesuai ialah Timbalan Ketua UMNO Bahagian iaitu Datuk Seri Ab. Hamid Nazahar.

Ramai dikalangan anak-anak muda, memang sudah sinonim dengan mana beliau sebenarnya. Tambahan pula, beliau banyak turun ke kawasan dan terlibat dengan berbagai aktiviti kemasyarakatan di kawasan ini sejak sekian lama. 

Bekas Penolong Bendahari Pemuda UMNO itu juga adalah penerima Anugerah Khas Pemuda UMNO Malaysia 2017 bersempena Perhimpunan Agung Pergerakan Pemuda UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) baru-baru ini.

Anugerah yang diberikan atas jasa dan pengorbanan Ab. Hamid dalam pembangunan pergerakan itu disampaikan oleh Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin

Dengan ketokohan itu, maka tidak syak lagi beliau harus diangkat sebagai calon BN pada PRU14 ini. Melihat kepada senario yang berbeza sekarang, maka harapan untuk UMNO BN merampas semula kerusi itu semakin cerah.

Tambahan pula kini kerusi yang dimenangi dua penggal oleh wakil PKR, Fuziah Salleh itu kini sudah tidak kebal lagi apabila PKR dan PAS kini berada dalam dua blok pembangkang yang berbeza.

PAS juga dijangka meletakkan calon mereka kali ini. Justeru, pertembungan tiga penjuru pasti berlaku dan ia memungkinkan kemenangan berpihak kepada BN seandainya individu seperti Hamid diberi kepercayaan oleh puncuk pimpinan parti kali ini.

Rakyat tidak nampak, BN boleh merampas kembali kerusi Parlimen Kuantan sekiranya ia dikembalikan kepada MCA seperti desas desus yang kedengaran. Justeru, demi perjuangan dan masa depan BN maka seharusnya UMNO terus kekal bertanding di kerusi itu PRU14 ini.

Itulah harapan yang disuarakan oleh ramai anak muda yang merupakan "silent voter" yang ditemui. Rata-rata mahu UMNO kekal mewakili BN untuk merampas semula kerusi tersebut pada kali ini. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan !

Sekianlah artikel Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hamid Nazahar, "Calon Popular" UMNO Untuk BN Rampas Parlimen Kuantan ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/hamid-nazahar-calon-popular-umno-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: