Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata

Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata
link : Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata

Baca juga


Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata


Memancing adalah hobi kebanyakan orang dan berbagai jenis pengalaman pahit dan manis yang dilalui oleh kaki pancing selama menceburi hobi yang amat bagus ini di mana ia dikatakan dapat menguji kesabaran sesiapa sahaja yang ingin memancing.

Baru-baru ini seorang kaki pancing telah menghadapi saat yang amat menakutkan dalam hidupnya apabila matanya telah tercucuk mata kail. Semoga apa yang berlaku kepada kaki pancing ini dapat dijadikan iktibar kepada semua orang yang meminati hobi ini.


Laporan dari Daily Mail, kejadian yang menakutkan itu berlaku di Sepanyol dan ianya sempat dirakamkan oleh seorang doktor ketika berada di hospital yang turut memaparkan saat-saat di mana mata kail tersebut dikeluarkan daripada mata lelaki terbabit.

Melalui rakaman yang berdurasi 3 minit 9 saat itu, pakar perubatan didapati menitikkan sejenis cecair ke dalam mata lelaki tersebut yang dipercayai ianya sebagai permulaan atau persediaan bagi membuang mata kail berkenaan. Kemudiannya, sejenis logam nipis turut dimasukkan ke dalam selaput bebola mata bagi mengerakkan mata kail tersebut.

Selepas itu doktor turut menggunakan penyepit bagi memegang mata kail dan secara perlahan-lahan dapat mengeluarkannya. Setelah itu, mereka juga menggunakan beberapa perkakas lain bagi menempatkan semula iris kepada tempat asalnya.

Benang serta jarum nipis juga digunakan untuk menjahit bahagian yang didapati telah koyak di mana tempat mata kail berkenaan tertusuk. Jahitan kecil juga kelihatan di hujung iris hijau milik lelaki terbabit di bahagian matanya yang telah dirawat.


Yang mengejutkan, luka tersebut dipercayai langsung tidak menjejaskan penglihatan lelaki terbabit. Lokasi sebenar dan juga identiti lelaki tersebut tidak didedahkan.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rqekV4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata

Sekianlah artikel Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video Detik Cemas Yang Mengerikan Mata Kail Pemancing Tersangkut Pada Bebola Mata dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/video-detik-cemas-yang-mengerikan-mata.html

Subscribe to receive free email updates: