Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen

Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen
link : Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen

Baca juga


Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen

Kita semua tahu bahawa tiada apa yang sempurna pada masyarakat moden kita sekarang ini. Terdapat banyak perkara yang bermasalah dan merisaukan, dan walaupun kita tahu mana yang betul dan salah, kita tak dapat nak betulkan semua perkara sekali gus.

Al Margen, ilustrator dari Buenos Aires, Argentina telah mencipta lukisan yang luar biasa tentang kelemahan zaman kita sekarang. Dia mencipta imej yang kadangnya lebih kuat dari kata-kata dan tujuannya adalah untuk provokasi pada era globalisasi ini.

Katanya" Bukan semua orang mampu untuk membetulkan keadaan yang telah rosak seperti anak-anak adalah tanggungjawab ibu bapa, tetapi dengan memarahi mereka ianya kan mencetuskan kesan negatif pada mental kanak-kanak itu. Kanak-kanak dilahirkan untuk menyakiti hati dan kerana itulah petunjuk asalnya tiada orang yang sempurna".

Mari lihat beberapa karya-karyanya yang berbentuk sindiran dibawah dan sila beri komen yang mana satu anda paling suka.

#1


#2

#3

#5

#6

#7

#8

#9




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJ6mdm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen

Sekianlah artikel Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Apa yang berlaku pada masyarakat, ini 10 illustrasi provokasi yang dicipta oleh Al Margen dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/apa-yang-berlaku-pada-masyarakat-ini-10.html

Subscribe to receive free email updates: