Berita mengejutkan dari Shima Anuar

Berita mengejutkan dari Shima Anuar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Berita mengejutkan dari Shima Anuar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Berita mengejutkan dari Shima Anuar
link : Berita mengejutkan dari Shima Anuar

Baca juga


Berita mengejutkan dari Shima Anuar

Pada: Sabtu, 17 Jun 2017
Artis Mengandung, Berita Artis, Gambar Artis, Hamil, Instagram, Pelakon, Shima,
Ini berita baru yang diterima dimana pelakon Shima Anuar, berkongsi berita dirinya kini disahkan hamil dua bulan. Shima juga mengakui mengalami alahan teruk pada peringkat awal kehamilannya.

Shima berkata beliau dan suami tidak merancang dalam soal cahaya mata, namun sememangnya menantikan rezeki untuk menambah ahli keluarga secepat mungkin.

"Saya pada mulanya melakukan sendiri ujian kehamilan di rumah, namun keputusannya negatif. Begitupun selepas dua minggu, ia bertukar menjadi positif. Saya kemudian ke hospital untuk mendapatkan pengesahan daripada doktor pula.

"Tidak lama selepas itu, saya dan suami turut berjumpa doktor pakar bagi mendapatkan nasihat lebih lanjut mengenai kandungan.

"Alahan kehamilan pertama ini juga sangat teruk sehingga membuatkan saya jadi lemah dan terbaring saja. Semua makanan yang saya makan pula akan keluar semula, malah minum air pun membuatkan saya muntah," katanya memetik BH Online.

Tag : Artis Mengandung , Berita Artis , Gambar Artis , Hamil , Instagram , Pelakon , Shima



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJ1Cof

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Berita mengejutkan dari Shima Anuar

Sekianlah artikel Berita mengejutkan dari Shima Anuar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Berita mengejutkan dari Shima Anuar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/berita-mengejutkan-dari-shima-anuar.html

Subscribe to receive free email updates: