Senarai nama mangsa nahas di Jempol

Senarai nama mangsa nahas di Jempol - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Senarai nama mangsa nahas di Jempol, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Senarai nama mangsa nahas di Jempol
link : Senarai nama mangsa nahas di Jempol

Baca juga


Senarai nama mangsa nahas di Jempol

JEMPOL: Berikut adalah senarai nama mangsa yang terbunuh dalam sebuah kemalangan yang melibatkan empat buah kenderaan di kilometer 25 Jalan Bahau-Keratong, berhampiran Jempol semalam.

Kemalangan itu yang berlaku pada 2.20 petang, melibatkan sebuah treler, Proton MyVi, kenderaan pelbagai guna (MPV) Proton Exora dan sebuah kereta Toyota Vios.

1. Mohd Fauzi Mohd Ibrahim, 52, (Pemandu kereta Proton Exora)

2. Masnoraida M Yussof, 44, (Penumpang)

3. Muhammad Muhaimmin Mohd Fauzi, 21, (Penumpang)

4. Athira Mohd Fauzi, 18, (Penumpang)

5. Mohd Ammar Haziq Mohd Fauzi, 13, (Penumpang)

6. Nur Aiesya Mohd Fauzi, 7, (Penumpang)

7. Osman Mohamed Taip, 31, (Pemandu kereta Perodua MyVi)

8. Rosniza Othman, 32, (Penumpang)

BACA : 'Saya jadi serba salah tidak ikut keluarga ke Kuantan' - Anak

BACA : Enam dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler

BACA : Nahas Jempol: Polis mohon perintah reman pemandu treler hari ini



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sdethJ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Senarai nama mangsa nahas di Jempol

Sekianlah artikel Senarai nama mangsa nahas di Jempol kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Senarai nama mangsa nahas di Jempol dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/senarai-nama-mangsa-nahas-di-jempol.html

Subscribe to receive free email updates: