KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan

KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan
link : KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan

Baca juga


KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan




Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU), Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, walaupun bukan beragama Islam, Liew Chin Tong dari DAP sepatutnya tidak dihalang daripada mengedarkan buah kurma kepada umat Islam yang mengunjungi bazar Ramadhan di Kluang, Johor semalam.

Sementara itu, Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin (KJ), menyifatkan insiden pemimpin DAP dikasari di bazar Ramadan sebagai satu ‘tindakan yang perlu dikecam’.

Menulis di Twitter beliau, KJ berkata kejadian seumpama itu tidak sepatutnya berlaku biarpun berbeza padangan politik 

Walaubagaimanapun, Pihak Liew telah membuat laporan kepada polis malam tadi mengenai insiden tersebut di IPD Kluang.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan

Sekianlah artikel KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KJ selar insiden 'Samseng' wujud kekecohan di bazar Ramadan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/kj-selar-insiden-samseng-wujud.html

Subscribe to receive free email updates: