Penantian perit

Penantian perit - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penantian perit, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penantian perit
link : Penantian perit

Baca juga


Penantian perit

Bayan Lepas: “Selepas hampir 33 tahun memeluk Islam, baru beberapa tahun lalu keluarga dapat menerima serta tidak lagi menyisihkan saya dan anak-anak.

“Sebelum ini, mereka tidak dapat menerima saya dan kami anak beranak terpaksa tinggal dengan jiran.”

Itu kesyukuran Nurul Ashikin Rajeswari Abdullah, 53, yang menceritakan pengalaman selepas memeluk Islam.

Nurul mengakui tertarik memeluk Islam selepas mendengar takbir raya yang dilaungkan ketika berumur 18 tahun hingga membuatkan dia berhenti seketika di sebuah masjid dan menghayati takbir raya.

“Saya berasa tenang dan perasaan itu tidak pernah dialami sebelum ini. Saya berhenti seketika di masjid dan menghayati setiap alunan takbir berkenaan. Ketika itu, hati saya rasa ingin mengetahui dengan lebih mendalam tentang Islam.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rl3BdS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Penantian perit

Sekianlah artikel Penantian perit kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penantian perit dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/penantian-perit.html

Subscribe to receive free email updates: