Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat

Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat
link : Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat

Baca juga


Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat

  •  


Oleh: Firdaus Wong Wai Hung (official) 

Saya bukannya ahli politik dan lebih suka membincangkan isu agama tetapi adakalanya saya terpanggil untuk memberikan komentar apabila merasa bimbang akan sesuatu isu dan seperti tidak kena.
.
Antaranya adalah isu ICERD yang saya berpendapat jikalau tidak ditangani dengan baik dan betul selari dengan semangat Perlembagaan Persekutuan akan menyebabkan keharmonian kaum terjejas teruk dan bakal mengambil masa yang sangat lama untuk dipulihkan hanya kerana mahu menurut kemahuan sesetengah pihak yang bersembunyi di sebalik slogan dan kata-kata manis.
.
Walaupun pelbagai pihak tampil memberikan jaminan dan janji ianya tidak akan menjejaskan apa-apapun tetapi saya mengingatkan diri ini bahawa ada di antara mereka ini adalah orang yang sama memungkiri janji yang pernah dibuat apatah lagi kalau agenda mereka sangat jelas tetapi bersembunyi dan licik bermain sentimen.
.
Jangan menang sorak kampung tergadai.
.
Apa pendapat sahabat tentang kerisauan saya ini? @ Slim River








Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat

Sekianlah artikel Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya makin Risau, Provokasi Mereka Makin Kuat dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/saya-makin-risau-provokasi-mereka-makin.html

Subscribe to receive free email updates: