Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen

Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen
link : Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen

Baca juga


Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen

KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Annuar Musa menempelak Menteri Kewangan Lim Guan Eng akibat tertidur sewaktu wakil Barisan Nasional membahaskan Belanjawa 2019.

Annuar dalam Twitternya hari ini, memuat naik foto Guan Eng bersandar di kerusi di Dewan Rakyat dengan mata terpejam.


“Shadow MenKew BN (menteri kewangan bayangan BN) sedang membahaskan Bajet 2019 mengemukakan Initiatif Ekonomi Rakyat(IER) /Bajet Alternatif. - Astro Awani




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen

Sekianlah artikel Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Astro Awani melaporkan Guan Eng tidur dalam Dewan Parlimen dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/astro-awani-melaporkan-guan-eng-tidur.html

Subscribe to receive free email updates: