AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan

AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan
link : AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan

Baca juga


AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan

P.Waytha Moorthy Wajar Didakwa Di Bawah SOSMA - Khairuddin
#Nasional Kerajaan digesa mengambil tindakan tegas terhadap Menteri di Jabatan Perdana Menteri, P Waytha Moorthy yang disifatkan sebagai pengkhianat negara kerana cuba mengaib dan mencemarkan nama baik Malaysia.
Ahli Jawatankuasa Biro Komunikasi dan Mobilisasi Pakatan Harapan, merangkap Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan berkata, sekiranya kenyataan dan suara dalam video berdurasi 2 minit 39 saat yang tular itu adalah Waytha Moorthy, maka tindakan itu adalah secara sengaja mengkhianati negara.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan

Sekianlah artikel AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AJK Biro Komunikasi PH MAHU Moorty DIDAKWA, Mujahid pula pertahankan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/ajk-biro-komunikasi-ph-mahu-moorty.html

Subscribe to receive free email updates: