Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP

Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP
link : Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP

Baca juga


Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP

Pengamat politik dan penyelidik bebas Hisommudin Bakar dilantik sebagai setiausaha peribadi Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) Datuk Saifuddin Nasution Ismail.
Hisommudin meletakkan jawatan dari badan tinjauan bebas Ilham Centre yang diasaskannya beberapa pada 2006.
“Saya mula kerja semalam,” katanya kepada Malaysiakini hari ini.
Pandangan Ilham berkaitan analisis dasar-dasar awam dan isu politik banyak dilaporkan media, terutamanya menjelang pilihan raya umum ke-14, Mei lalu.
Kekosongan ditinggalkannya dalam Ilham akan diisi oleh pemangku pegawai eksekutifnya Mohd Azlan Zainal. - mk


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP

Sekianlah artikel Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengasas Ilham Centre dilantik setiausaha peribadi Menteri KPDNHEP dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/08/pengasas-ilham-centre-dilantik.html

Subscribe to receive free email updates: