Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !

Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !
link : Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !

Baca juga


Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !


KUALA KRAU: Tinggal lima hari sahaja lahi menjelang hari pengundian PRU14, Pakatan Harapan (PH) Kuala Krau dikejutkan apabila penyokong PKR dari Felda Jenderak Selatan mengisyhtiharkan dirinya keluar parti itu dan menyokong BN.

Calon BN DUN Jendera, Datk Seri Mohamed Jaafar dan warga Felda Jenderak Selatan menjadi saksi majlis itu malam tadi. Ia memberi tamparan hebat untuk PH bersaing merebut kerusi DUN itu pada pilihanraya umum kali ini.

Mohamed Jaafar akan mempertahaknan DUN yang telah dimenanginya sejak beberapa penggal yang lalu. Beliau akan ditentang tiga penjuru oleh calon PAS, Abdullah Yusoh dan calon PH, Faizah Baharom.

Pada PRU13 lalu, beliau mempertahankan kerusi DUN itu dengan majoriti 2,182 undi. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN !

Sekianlah artikel Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penyokong PKR Di Felda Jenderak Selatan Keluar Parti, Sokong BN ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/penyokong-pkr-di-felda-jenderak-selatan.html

Subscribe to receive free email updates: