Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !

Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !
link : Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !

Baca juga


Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !


KUANTAN: Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa, apa sahaja akan dilakukan oleh BN termasuk kemungkinan pokok akan tumbang di atas jalan.


“Bagi Najib (Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak), kalau pengundi keluar ramai, mereka (BN) akan kalah pilihan raya kali ini,” dakwanya ketika berucap pada program Kenduri Rakyat Parlimen Paya Besar di Felda Lepar Hilir 1 di sini hari ini.


Muhyiddin mendakwa, BN juga akan menggunakan taktik menawarkan wang kepada pengundi untuk mengundi parti itu.


Selain itu, beliau juga meminta rakyat supaya tidak mengundi Pas kerana membazir.


“Saya lihat bendera dia (Pas) kali ini luar biasa dari dahulu tidak tahu daripada mana parti itu dapat duit,” soalnya #sumber





Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi !

Sekianlah artikel Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muhyiddin Dakwa BN Akan Cuba Halang Rakyat Keluar Mengundi ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/05/muhyiddin-dakwa-bn-akan-cuba-halang.html

Subscribe to receive free email updates: