Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !

Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !
link : Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !

Baca juga


Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !


KUCHING: Parti Rakyat Sarawak (PRS) hari ini memecat Timbalan Presidennya Datuk Joseph Entulu Belaun, serta Naib Presiden Datuk William Nyalau Badak, bersama tiga lagi anggota Majlis Tertinggi kerana dikatakan 'menganggu kesatuan parti'.

Presiden PRS Tan Sri James Masing mengumumkan perkara itu selepas mempengerusikan mesyuarat jawatankuasa khas PRS di pejabat parti itu di sini malam ini.

Entulu, yang merupakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, adalah penyandang kerusi parlimen Selangau, manakala Nyalau adalah penyandang kerusi parlimen Lubok Antu.

Tiga lagi yang dipecat ialah Nyempah Sabot, Edward Kurik dan Adriana Chumang Nyambung yang dikatakan bersubahat.

Masing berkata jawatankuasa khas yang bermesyuarat malam ini memeriksa dan mendapati kelima-lima mereka bertindak mengingkari keputusan parti mengenai calon-calon yang ditetapkan untuk bertanding atas tiket PRS pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14). #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti !

Sekianlah artikel Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Timbalan Presiden Dan Naib Presiden PRS Di Pecat Daripada Parti ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/timbalan-presiden-dan-naib-presiden-prs.html

Subscribe to receive free email updates: