Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !

Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !
link : Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !

Baca juga


Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !


PERMATANG PAUH: Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail meninggalkan majlis pelancaran jentera PKR Seberang Jaya hari ini sejurus sebelum Timbalan Presiden, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berucap.

Akibat tindakan itu, sekumpulan wartawan yang membuat liputan bergegas mendapatkan Wan Azizah.

Wan Azizah yang ketika itu sudah masuk ke dalam kereta, memaklumkan beliau terpaksa pulang ke Kuala Lumpur untuk urusan parti.

Berkenaan senarai calon oleh Mohamed Azmin yang menjadi isu hari ini, Wan Azizah berkata, parti itu mempunyai ujian saringan terakhir sebelum keputusan muktamad.

Sebelum ini, hubungan Wan Azizah dan Mohamed Azmin dikatakan tegang apabila Wan Azizah dikatakan menolak senarai calon PKR yang akan dicadangkan Menteri Besar Selangor itu. #sumber





Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap !

Sekianlah artikel Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ramai Pihak Terkejut, Wan Azizah Tinggalkan Majlis Sebelum Azmin Berucap ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/ramai-pihak-terkejut-wan-azizah.html

Subscribe to receive free email updates: