PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis

PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis
link : PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis

Baca juga


PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis


KUALA LUMPUR: Sekumpulan 28 individu hari ini membuat laporan polis mendakwa ditipu oleh Yayasan Amanah Niaga Kebangsaan Malaysia berhubung pelaburan wang melibatkan kerugian kira-kira RM4.7 juta.

Mereka yang mendapatkan bantuan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) mendakwa mula melabur pada 2016 dengan pulangan yang dijanjikan antara 20 dan 35 peratus setiap bulan.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu di sini, seorang mangsa, Mohd Zulkifli Ahamad, 58, berkata pada peringkat awal, dia menerima pulangan pelaburan pada setiap bulan namun bermula Februari 2017 syarikat gagal membuat bayaran secara konsisten.

Dia yang mengalami kerugian kira-kira RM300,000 juga berkata syarikat berkenaan beroperasi di seluruh negara dan didalangi oleh dua individu dengan seorang mendakwa bergelar 'Datuk Seri'.

Sementara itu, Pengerusi Biro Undang-undang PPIM Datuk Hishamuddin Hashim berkata nama syarikat yang menggunakan perkataan 'yayasan' membuatkan orang ramai tertarik dengan pelaburan berkonsepkan emas yang ditawarkan. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis

Sekianlah artikel PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PPIM Bantu 28 Mangsa Skim Pelaburan Emas YANK Buat Laporan Polis dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/ppim-bantu-28-mangsa-skim-pelaburan.html

Subscribe to receive free email updates: