Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !

Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !
link : Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !

Baca juga


Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !


TEMERLOH: Persaingan bagi merebut kerusi Parlimen Temerloh dijangka sengit apabila menyaksikan pertandingan sekurang-kurangnya lima penjuru pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14), 9 Mei ini.

Sehingga kini, dua calon bebas sudah menyatakan hasrat mereka bertanding di kerusi itu iaitu bekas wartawan stesen televisyen TV3, Khaidir Ahmad dan terbaharu bekas Pegawai Daerah Temerloh, Datuk Abu Jamal Nordin, 62.


Pada masa ini gabungan pembangkang PKR sudah mengumumkan calon mereka daripada PAN iaitu Setiausaha Agungnya, Mohd. Anuar Tahir sebagai calon bertanding di Parlimen itu.

Sehingga kini, Barisan Nasional (BN) dan Pas belum mengumumkan calon di kawasan itu yang disandang wakil rakyat Pas, Nasrudin Hassan yang menang dengan majoriti 1,070 undi pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Pada PRU-14, Pas meletakkan Nasruddin bertanding di Parlimen Indera Mahkota. #sumber





Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh !

Sekianlah artikel Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertembungan "Lima Penjuru", Di Jangka Berlaku Di Kerusi Parlimen Temerloh ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pertembungan-lima-penjuru-di-jangka.html

Subscribe to receive free email updates: