Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14

Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14 - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14
link : Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14

Baca juga


Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14


TEMERLOH: Seorang lagi calon bebas menawarkan diri untuk bertanding di kerusi Parlimen Temerloh pada PRU-14 ini.

Beliau ialah anak jati Pahang yang berasal dari Kampung Penak, Mentakab iaitu Bekas Pegawai Daerah Temerloh, Datuk Abu Jamal Nordin.

Menurut laporan Sinar Harian,  beliau memberanikan diri untuk bertanding kerana melihat aspek pembangunan yang perlahan di Parlimen berkenaan walaupun ia adalah bandar kedua terbesar di negeri ini.

“Keadaan pengundi sedang berbelah bahagi tak tahu nak sokong mana kerana parlimen itu sudah bertukar beberapa kali antara BN dan Pas sebelum ini,"

“Dulu saya berkhidmat dengan kerajaan dan telah bersara selama dua tahun. Saya tiada parti politik dan sebab itu memilih bertanding atas tiket Bebas, saya tidak gentar untuk bersaing kerana percaya keputusan ditentukan oleh pengundi dengan bijak." katanya. 


Abu Jamal juga adalah merupakan bekas Timbalan Setiausaha Kerajaan Pulau Pinang.  #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14

Sekianlah artikel Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas "Pegawai Daerah Temerloh" Pula Tawarkan Diri Tanding Bebas PRU14 dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/bekas-pegawai-daerah-temerloh-pula.html

Subscribe to receive free email updates: