Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik

Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik
link : Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik

Baca juga


Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik


KUALA LUMPUR:  Pensyarah warga Palestin yang maut akibat ditembak berhampiran sebuah kondominium di Jalan Meranti, Setapak awal pagi tadi dikenali sebagai Dr Fadi Al Batsh, menurut Duta Palestin ke Malaysia, Datuk Dr Anwar H. Al Agha.

Beliau berkata mangsa tinggal di kondominium berkenaan bersama isteri dan tiga anak berusia setahun, lima dan enam tahun.

"Saya amat terkejut dengan kejadian menimpanya kerana mangsa seorang yang baik dan tidak mempunyai musuh.

"Beliau seorang yang pendiam dan amat baik dengan semua orang - Saya terkejut kenapa perkara ini terjadi kepadanya," katanya kepada pemberita dalam Bahasa Malaysia ketika ditemui di lokasi kejadian di sini.

Duta itu berkata pihaknya menyerahkan kes berkenaan kepada pihak berkuasa untuk disiasat. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik

Sekianlah artikel Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pensyarah Warga Palestin Maut Di "Tembak", Seorang Pendiam Serta Baik dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pensyarah-warga-palestin-maut-di-tembak.html

Subscribe to receive free email updates: