Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !

Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !
link : Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !

Baca juga


Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !


KUANTAN:  Satu lagi kejadian lemas melibatkan dua orang mangsa berlaku di di Sungai Pasir Kubur, Sungai Lembing dekat sini. 

Awal bulan ini, dua sahabat berusia 20 dan 24 tahun dari Bukit Setongkol mati lemas di lokasi ini. Kejadian terbaru ini menggemparkan penduduk setempat sebenarnya. 

Menurut posting terbaharu jam 2.00 petang ini di group Facebook Komunit Kuantan, dua mangsa dipercayai hanyut di lokasi terbabit.  Seorang mangsa telah berjaya diselamatkan, manakala seorang lagi mangsa masih hanyut.

Operasi menyelamat sedang dijalankan. 

Sementara itu orang ramai yang memberi komen pada psoting tersebut menggesa kerajaan melakukan sesuatu agar kejadian seperti ini tidak berulang lagi. Difahamkan, kes sering melibatkan orang luar lapor Roslan Omar.

"Kami penduduk tempatan.x penah lg ade yg lemas kt c2. Semua org luar. Org luar yg dtg kdg2 lupe yg 2 kawasan air yg merbahaya. Kami tau mana kwsn yg bole atau x utk mandi manda. Bgitu jgk masa bole x bole. Ape maklumat yg sy tahu mangsa main brhanyut smpai ke lubuk atau kwsn dalam dn d maklumkn x tau berenang...jd brhati2lh jika ingin mandi2 d situ. X tau jgn memandai", katanya.

Ada dakwaan, papan tanda yang tidak jelas menyebabkan kejadian sering berulang kerana orang luar tidak tahu lokasi tersebut berbahaya untuk mandi manda. #PDO


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini !

Sekianlah artikel Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lagi Tragedi Lemas Di Sungai Pasir Kubur, "Sungai Lembing" Hari Ini ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/lagi-tragedi-lemas-di-sungai-pasir.html

Subscribe to receive free email updates: