PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini

PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini
link : PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini

Baca juga


PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini


JERANTUT: Biarpun Parlimen Jerantut merupakan kubu kuat BN namun Pas tidak akan berputus asa malah nekad merampas kerusi yang dimenangi penyandang selama ini.

Yang Dipertua PAS Kawasan yang juga calon kerusi Parlimen (P081) PRU14, Yohanis Ahmad berkata, jentera pilihan raya Pas sudah bersedia untuk mencabar calon parti lawan.

Menurutnya, PRU14  pada 9 Mei depan pasti menjanjikan kelainan kerana Pas bergerak sendirian tanpa bergabung dengan part laini seperti PRU13.

"Pada PRU lepas kita bergabung dengan Pakatan Rakyat  dan Pas hanya bertanding di kerusi parlimen, Dun Pulau Tawar serta Dun Tahan namun semuanya tewas kepada BN.

"Kali ini kita bertanding di semua kerusi, jadi kita nekad akan lakukan yang terbaik untuk menang, kelmarin.

Khamis lalu Pesuruhjaya Pas Pahang, Rosli Abdul Jabar telah mengumumkan calon Pas yang akan bertanding pada PRU14 sempena Majlis Pengisytiharan Calon Pas dan Gagasan Sejahtera Pahang  di Padang Awam Cenderawasih, Kuantan.

Yohanis berkata, Pas turut pertaruhkan dua muka baharu iaitu Zuridan Md Daud yang akan bertanding di Dun Damak (N10) manakala Ahmad Naawi Samah akan bersaing di Dun Pulau Tawar (N11).

"Kita juga mengekalkan Mohd Zakhwan Badarddin untuk bertanding di Dun Tahan (N09) biar pun beliau tewas kepada calon BN, Datuk Seri Wan Amizan Wan Abdul Razak pada PRU13. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini

Sekianlah artikel PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS Bertekad Untuk Tawan Kerusi DUN Dan Parlimen Jerantut PRU14 Ini dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/pas-bertekad-untuk-tawan-kerusi-dun-dan.html

Subscribe to receive free email updates: