BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal

BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal
link : BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal

Baca juga


BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal


KUALA TERENGGANU: Mantan Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said yang meninggalkan UMNO selama beberapa hari pada Mei 2014, diberi kepercayaan oleh Barisan Nasional (BN) untuk terus mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kijal.

Beliau pernah ditawarkan peluang bertanding sebagai calon Pakatan Harapan kerana dilihat berkrisis dengan UMNO selepas didesak melepaskan jawatan Menteri Besar pada 2014 dan digantikan Datuk Seri Ahmad Razif Abd Rahman.

Dua lagi adun, Ghazali Taib dan Roslee Daud yang keluar BN dan kembali ke pangkuan parti itu semula, turut dicalonkan untuk mempertahankan DUN Ajil serta Bukit Besi. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal

Sekianlah artikel BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN Terengganu Kekalkan Mantan MB Mat Said Tanding Di DUN Kijal dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/04/bn-terengganu-kekalkan-mantan-mb-mat.html

Subscribe to receive free email updates: